Audiotech logo

Sontronics STC-20, STC-2, STC-3X – test/porównanie Jagosz Studio

Adrian Jagosz prowadzący kanał Jagosz Studio dodał film z porównaniem/prezentacją brzmienia mikrofonów Sontronics STC-20, Sontronics STC-2 i Sontronics STC-3X. Mikrofon pojemnościowy Sontronics STC-20 Pack to efektywny zestaw, który pozwala na szybką konfigurację zestawu nagraniowego i sprawia, że momentalnie można brać się do profesjonalnej pracy!  W zestawie znajduje się wielkomembranowy mikrofon pojemnościowy STC-20 o kardioidalnej charakterystyce, charakteryzujący się bardzo dobrym brzmieniem na różnego rodzaju aplikacjach. Wliczają się w to nie tylko wokale żeńskie i męskie, lecz także gitary akustyczne, wzmacniacze gitarowe, perkusja, pianino i wiele innych instrumentów. Społeczność użytkowników tego mikrofonu docenia go bardzo mocno za dobrą rejestrację słowa mówionego, dlatego też wielu podcasterów, czy lektorów decyduje się na zakup tego zestawu. Mikrofon pojemnościowy Sontronics STC-2 jest częścią linii SONTRONICS od wprowadzenia marki na rynek w 2005 roku i słynie z doskonałej szczegółowości i naturalnej reprodukcji dźwięku. Nowy STC-2 PACK zawiera mikrofon w zestawie z czterema niezbędnymi akcesoriami: koszykiem na mikrofon, popfiltrem, kablem XLR i zapinanym etui. STC-2, który jest dostępny w kolorze czarnym lub srebrnym, ma stałą charakterystykę kardioidalną oraz dwustopniowe przełączniki filtrów i padów, co czyni go niezwykle wszechstronnym. STC-2 PACK jest idealny do nagrywania wokalu i instrumentów, zapewniając niesamowite rezultaty na wszystkim, od gitary akustycznej, wzmacniaczy gitarowych i fortepianu po instrumenty dęte blaszane, dęte drewniane i smyczki. Mikrofon pojemnościowy Sontronics STC-3X Pack zawiera pakiet akcesoriów, wśród których znalazły się: kosz mocujący, popfiltr i kabel. Taki zestaw to idealne rozwiązanie dla uzyskania profesjonalnej jakości zarówno w domu, jak i w studio. STC-3X oferuje trzy najczęściej używane charakterystyki: kardioidalną, dookólną i ósemkową. Wybiera się je za pomocą przełącznika z tyłu mikrofonu. Co więcej, mikrofon stworzono z podwójnej jednocalowej membrany pokrytej złotem. Posiada on tłumik 10 dB i filtr dolnozaporowy o przełączanej częstotliwości granicznej 75 Hz i 150 Hz. Polecamy zapoznać się z filmem Adriana, który znajdziecie poniżej!

Więcej informacji na temat testowanych mikrofonów znajdziesz poniżej!

Sprawdź inne testy/recenzje:

Znajdź w audiotechpro.pl

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors