Audiotech logo

KRK Rokit RP6 G3 porównanie z Focal Alpha 50, Alesis Elevate 6, M-AUDIO BX8 D3 – Supersound

Maciej Polański gościnnie występujący na kanale Supersound przetestował cztery pary monitorów studyjnych (w cenie do 2000 zł) w śród nich znalazły się monitory KRK Rokit RP6 G3. Gus Jursch, Dyrektor w Gibson Pro Audio, mówi: „Najnowsza generacja naszych monitorów jest naturalnym krokiem w rozwoju zgodnym z filozofią firmy: dostarczyć naturalny, zrównoważony dźwięk, z minimalnym zniekształceniami i najlepszą panoramą. Zaprojektowaliśmy ROKIT G3 mając na uwadze nie tylko najwyższe standardy brzmieniowe, ale również zależało nam na wszechstronności nowych monitorów, która pozwali wszystkim użytkownikom realizować najlepsze miksy bez względu na rodzaj muzyki nad jakim pracują. Regulacja niskich i wysokich częstotliwości umożliwia dopasowanie monitorów do indywidualnego gustu realizatora oraz do parametrów akustycznych pomieszczenia. Szersze pasmo przenoszenia umożliwia tworzenie miksów, które brzmią dobrze na różnych systemach. Co więcej, nowa linia w pełni zasługuje na uznanie jakim od lat cieszy się seria Rokit, czyli idealnych monitorów studyjnych dla szerokiego grona użytkowników, zarówno dla studia domowego, projekcyjnego, jaki i masteringowego.” Polecamy zapoznać się z filmem Macieja który znajdziecie poniżej!

 Niestety tych monitorów nie ma już w sprzedaży, lecz KRK ma swojej ofercie wiele nowych monitorów o takich samych zastosowaniach, o których więcej informacji znajdziesz poniżej!

Sprawdź inne testy/recenzje:

Znajdź w audiotechpro.pl

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors