serwis_audiotech

Nasz serwis zajmuje się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi produktów z naszej oferty. Jeśli znalazłeś usterkę w swoim urządzeniu, zgłoś to poprzez formularz, który znajdziesz poniżej. Po zatwierdzeniu zgłoszenia przez pracownika serwisu otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi instrukcjami.

Pełna lista naszych marek: https://audiotechpro.pl/producenci/

Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.

W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec wydłużeniu.

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.

Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech unieważniają gwarancję.

Gwarancja nie obejmuje towarów:

  • z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
  • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
  • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
  • uszkodzonych przy instalacji
  • uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
  • uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej

Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentem zakupu, a także załączonym opisem usterki.

W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciązany kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.

W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.

Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.

Serwis Audiotech
ul. Łagiewnicka 20
02-860 Warszawa
tel.+48 608 409 929
e-mail: serwis@audiotechpro.pl