
Nasz serwis zajmuje się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi produktów z naszej oferty. Jeśli znalazłeś usterkę w swoim urządzeniu, zgłoś to poprzez formularz, który znajdziesz poniżej. Po zatwierdzeniu zgłoszenia przez pracownika serwisu otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi instrukcjami.
Pełna lista naszych marek: https://audiotechpro.pl/producenci/
Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.
W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec wydłużeniu.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech unieważniają gwarancję.
Gwarancja nie obejmuje towarów:
- z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
- niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
- uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
- uszkodzonych przy instalacji
- uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
- uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentem zakupu, a także załączonym opisem usterki.
W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciązany kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.
Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
Serwis Audiotech
ul. Łagiewnicka 20
02-860 Warszawa
tel.+48 608 409 929
e-mail: serwis@audiotechpro.pl