Zremiksuj dowolny utwór z płyty t dot est - "MAD" i zgarnij software, cyfrowe wydawnictwo w RUNA Records + vinyl!
Masz ochotę na kreatywne wyzwanie w świecie muzyki? Weź udział w wyjątkowym konkursie, który daje szansę na pokazanie swoich umiejętności producenckich! Twoim zadaniem jest stworzenie remiksu jednego z utworów z płyty „MAD”, artysty t dot est. Zanurz się w klimacie tanecznej elektroniki i zremiksuj dowolny kawałek z najnowszej płyty!
Historia powstania płyty "MAD"
Płyta „MAD” narodziła się pod wpływem impulsu i inspiracji, gdy t dot est przebywał w Madrycie na konferencji AES. Atmosfera miasta, pełnego rytmów i pasji, przeniknęła do jego muzyki, dając efekt w postaci ciepłej, pełnej tanecznej energii produkcji. Czas zatoczył koło i już wkrótce, podczas konferencji AES w Warszawie (22–24 maja 2025 roku), odbędzie się premiera winylowej płyty z remixami utworów „MAD”.
Na tym wyjątkowym wydaniu znajdą się remixy zaprzyjaźnionych artystów, takich jak:
• Pysh
• Maro Music
• P.A.F.F.
• oraz wielu innych (informacje wkrótce!).
Link do płyty „MAD” na Spotify TUTAJ.
Dołącz do tego grona! Zwycięzcy konkursu remixerskiego będą mieli szansę zobaczyć swoje prace na tej prestiżowej płycie!
Dodatkowo, wersja cyfrowa albumu zostanie wydana przez RUNA Records, wytwórnię z Meksyku. Premiera winyla odbędzie się 23 maja 2025 roku w Warszawie – to wydarzenie, którego nie można przegapić!


Autorem okładki płyty "re: MAD" jest:
Kamil "JAKUZA" Jaczyński
urodzony w 1981 roku, artysta wizualny zawodowo związany z branżą muzyczną. Mieszka i pracuje na warszawskiej Pradze. Jest wykładowcą oraz specjalistą z zakresu public relations i marketingu muzycznego. Należy do Polskiej Akademii Fonograficznej oraz Związku Polskich Artystów Plastyków ZPAP SU.

Szczegóły konkursu
Czas trwania zgłoszeń:
start: 29 stycznia 2025
koniec: 19 lutego 2025 o 23:59:59 CET
Długość remiksu:
4–5 minut, plik WAV 24bit / 48000 kHz, zgranie w postaci mixu (z zachowaniem dynamiki na prace masteringowe).
Gatunki:
Afro / Deep / Progressive / House.
Cel:
Stwórz dźwięki, które porwą parkiety i zachwycą fanów muzyki elektronicznej!
Jak się zgłosić?
Żeby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajdziesz TUTAJ, co jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu konkursowego dostępnego TUTAJ.
Po wypełnieniu formularza otrzymasz link do pobrania stemów do wszystkich utworów z albumu “MAD”.
Stworzone prace należy przesyłać poprzez formularz dostępny TUTAJ.
Co do wygrania?
1. miejsce:
2. miejsce:
3. miejsce:
Jury
Za ocenę zgłoszeń będą odpowiadały osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży muzycznej, które skupiają się na:
jakości zgłoszeń,
zdolności utworów do rozgrzewania parkietów,
spełnieniu warunków technicznych i artystycznych.
Skład jury:
Pysh
Pysh, a właściwie Filip Abramczyk to pochodzący z Polski DJ i producent muzyczny, na codzień stacjonujący w Berlinie. Jego występy na stałe zapisały się w lineup’ach największych, polskich klubów i festiwali muzycznych, co podsumował poświęcony mu rozdział w książce ’30 lat polskiej sceny techno’ plasując go w niekwestionowanej czołówce rodzimej sceny elektronicznej. W dotychczasowym dorobku DJ’skim dzielił scenę z czołowymi artystami światowej sceny elektronicznej takimi jak Eelke Kleijn, Robag Wruhme, Guy J czy Kollektiv Turmstrasse.
Przełomowym momentem w jego działalności okazał się rok 2010, gdzie zaraz po wydaniu swojej debiutanckiej EP’ki zdobył pierwsze miejsce w konkursie na remix utworu ‚Regenerate’, organizowanym przez Booka Shade. Jego spojrzenie na muzykę elektroniczną zostało docenione zarówno przez polskich, jak i zagranicznych promotorów, dzięki czemu jego produkcje ujrzały światło dzienne na całym świecie, pod szyldem takich labeli jak Ritter Butzke, Jeahmon, Click, czy Einmusika.
Oprócz balansowania między gatunkami house, indie i melodic w swoich produkcjach, setach oraz live act’ach Pysh przeplata etniczne, folkowe brzmienia, będące swojego rodzaju znakiem rozpoznawczym jego twórczości. Wykorzystuje dźwięki otoczenia, czy sample ze starych kaset, które w jego niebanalnej, aranżacji tworzą zaskakującą formę, stale porywając do tańca publikę na całym świecie.

Maro Music (Bettermaker)
Maro Music (właściwe imię: Marek Walaszek) jest polskim DJ-em, producentem, kompozytorem i inżynierem dźwięku. Maro stworzył wiele oryginalnych nagrań muzycznych do światowego hitu gry interaktywnej „Cyberpunk 2077” (CD Projekt Red).
Maro często współpracuje z polskim DJ-em i producentem muzyki elektronicznej Skytechem. Ich wspólny remiks utworu Sanah „Invisible Dress” z 2019 roku osiągnął ponad 22 miliony streamów cyfrowych w ciągu kilku miesięcy od premiery, a sam utwór zdobył podwójną platynę w Polsce. W 2020 roku remiks utworu „Invisible Dress” w wykonaniu Maro Music i Skytecha został uznany przez profesjonalistów z branży muzycznej oraz dziennikarzy za jeden z „Top 100” utworów w Europie.
Maro często współpracuje również z najbardziej szanowanymi legendami rapu i hip-hopu, w tym z członkami Wu-Tang Clan, takimi jak Raekwon i Ghostface Killah, którzy wnieśli znaczną wartość do jego najnowszego, pełnometrażowego albumu studyjnego zatytułowanego „Rejects”, opisywanego jako „muzyczny spektakl audio”.
Marek jest także założycielem i szefem firmy Bettermaker®, nagradzanego producenta technologii i sprzętu do miksowania i masteringu, który jest używany przez laureatów nagród Grammy® na całym świecie.

Magdalena Piotrowska (Hear Candy Mastering)
Magdalena Piotrowska jest inżynierką masteringu, specjalizuje się w wydobywaniu emocji i historii zawartych w muzyce. Jej celem jest przygotowanie materiału, który w pełni oddaje intencje artysty. W swojej pracy łączy klasyczne urządzenia analogowe z najnowszym oprogramowaniem, tworząc nagrania zarówno w wersji cyfrowej, jak i na winylu.
Swoje umiejętności doskonaliła pod okiem Mandy Parnell w Black Saloon Studios, a w 2016 roku założyła własne studio – Hear Candy Mastering. Łączy pasję do dźwięku i podróży, uczestnicząc w projektach międzynarodowych, takich jak studia „Music Production and Recording” na Uniwersytecie w Stavanger czy praca w Banff Centre for the Arts w Kanadzie. W tym samym roku obroniła doktorat na Politechnice Gdańskiej, specjalizując się w zarządzaniu treścią muzyczną.
Współpracowała z artystami, takimi jak Aga Zaryan, Sanah, Organek czy Daria Zawiałow, zdobywając Fryderyka w 2023 roku. Jest członkinią Audio Engineering Society, gdzie pełniła funkcje zarządcze i była sędzią konkursów. Magdalena angażuje się także w edukację, prowadząc warsztaty oraz współtworząc książki i materiały edukacyjne.

Dawid Kujawa (Audiotech)
Dawid Kujawa, marketing manager w Audiotech i brand manager marki Arturia w Polsce. Zawodowo zajmuje się marketingiem, brand managementem, edukowaniem w kwesti sprzętu i softu dźwiękowego oraz tworzeniem contentu w każdej postaci – od tekstu, przez grafikę i zdjęcia po film i muzykę. Pasjonat muzyki elektronicznej, producent i DJ. Autor cyklu “Immersja”, który wprowadza letni festiwalowy klimat w mieście, skupiający się gatunkach progresywnych, technicznych, melodycznych z domieszką afro oraz indie.

Alonso Degert (RUNA Records)
Producent muzyczny, gitarzysta, wokalista i autor piosenek. Przez wiele lat pracował jako gitarzysta z artystami takimi jak Natalia Lafourcade, Pato Machete i Reyno. W latach 2010–2012 był producentem muzycznym i inżynierem dźwięku w Catapulta Studio. Współzałożyciel Codependiente Studio (2012–2014). Obecnie pełni rolę producenta muzycznego, miksującego oraz współzałożyciela Runa Records.

Partnerem konkursu jest:
Outpost Academy to unikalna i nowatorska szkoła muzyczna oraz społeczność. Na pierwszym planie stawiają kreatywność i tworzenie własnej muzyki. Prowadzą innowacyjne kursy, w których wykorzystują instrumenty nowej generacji: samplery, kontrolery, procesory efektów i syntezatory. Organizują warsztaty, imprezy, festiwale, wspierają artystów w ich rozwoju. Bardzo ważnym aspektem nauki w Akademii jest praca nad własnymi utworami, beatami lub setami pod okiem nauczycieli. Prowadzą kursy zarówno od podstaw, jak i zaawansowane – głównymi ścieżkami edukacyjnymi jest Produkcja Muzyczna, DJ’ka, a niebawem również Realizacja Dźwięku.
Do dzieła!
Daj się ponieść inspiracji, pokaż swoją wizję i zrób krok w stronę profesjonalnego świata muzyki!
Zgłoszenia przyjmujemy do 19 lutego 2025 roku do godziny 23:59:59! Nie zwlekaj – bądź częścią tej muzycznej podróży.
Powodzenia!