Klasyczne konstrukcje pro audio wracają na rynek z ogromnym impetem, ale jedną z najtrudniejszych do przywrócenia był używający kilkudziesięciu lamp i tranzystorów Fairchild. Tego zadania podjęło się hiszpańskie Heritage Audio, czego efektem była zeszłoroczna premiera Herchilda 660 i 670, czyli odpowiednio wersji monofonicznej i stereofonicznej kompresora.
Jedna z pierwszych w Polsce sztuk trafiła do testu dla Tomasza Wróblewskiego z 0dB.pl, który swoim profesjonalnym, rzeczowym okiem i uchem sprawdził jak brzmi i czy w tym całym lampowym szaleństwie jest faktycznie jakaś magia.
W długim (prawie 30-minutowym) filmie mamy trochę informacji o historii urządzenia, ale zdecydowana większość to tzw. „samo gęste”, czyli praktycznie porównanie brzmieniowe i sprawdzanie, co realizują kolejne elementy kompresora.
Jakie wrażenia? Jeśli taka postać jak Tomasz Wróblewski mówi, że nie odczuwał takiej satysfakcji z pracy z kompresorem, to można tylko pokiwać głową z uznaniem i uważnie słuchać. 0dB. Pe el.