Delta

Jest to bliski krewny wspomnianej Sigmy dostosowany do sceny. Delta sprawdza się w miksowaniu muzyki granej na żywo zapewniając detale oraz prezencję. Czułość oraz zasilanie phantom +48V dostarczają solidne brzmienie oraz zredukowane do minimum szumy w porównaniu z tradycyjnymi konstrukcjami wstęgowymi opartymi o wyjście transformatorowe.

DM-1B

Po ponad dwóch latach badań i testów nowy mikrofon Sontronics DM-1B do bębna basowego otwiera nowe możliwości w omikrofonowaniu perkusji. Mikrofon został przetestowany destrukcyjnie przed rozpoczęciem produkcji przez różnych perkusistów, producentów takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys), który zauważył, że mikrofon sprawdza się też przy instrumentach i piecach basowych.

DM-1S

Tak jak DM-1B, jest to mikrofon pojemnościowy z tłumikiem 10dB, który radzi sobie z natężeniem dźwięku do 135dB SPL. Został przetestowany pod kątem brzmienia oraz wytrzymałości przez sesyjnych perkusistów i muzyków scenicznych takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys) i Mark Rankin (Friendly Fires, Florence & The Machine).

DM-1T

Tak jak DM-1B, jest to mikrofon pojemnościowy z tłumikiem 10dB, który radzi sobie z natężeniem dźwięku do 135dB SPL. Został przetestowany pod kątem brzmienia oraz wytrzymałości przez sesyjnych perkusistów i muzyków scenicznych takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys) i Mark Rankin (Friendly Fires, Florence & The Machine). Mikrofon miał premierę na zimowym NAMM Show w styczniu 2011 roku.

HALO

HALO opiera się na Sontronics STC-80, który daje doskonałe rezultaty na wokalu, ale także coraz częściej stosowane z dobrym skutkiem do wzmacniaczy gitarowych przy pracy na żywo i w studio. HALO używa tej samej kapsuły, wzmacnia ją lekko aby uchwycić dokładne częstotliwości wzmacniacza gitarowego.

 

Mercury

Dowolnie regulowana charakterystyka i wysoki headroom sprawia, że Mercury ma szerokie zastosowanie, idealnie sprawdza się przy nagrywaniu  instrumentów solowych, perkusji czy wokalu. Potencjometr zmiany charakterystyki umieszony w zasilaczu daje wybór od charakterystyki dookolnej do ósemkowej i wszystkie pomiędzy tym zakresem.

ORPHEUS

Mikroforn pojemnosciowy z trzema charakterystykami – dookólną, kardioidalną i ósemkową oraz z funkcją podbicia (tłumikiem 10dB). Sontronics ORPHEUS jest dobrym wyborem dla studia nagraniowego lub do rejestracji na żywo.

SATURN

Wygląd mikrofonu jest utrzymany w stylu retro mikrofonów wokalnych lat 40′ i 50′. To wszechstronny mikrofon studyjny zaprojektowany z myślą o wokalu. Szeroki wybór charakterystyk kierunkowych, filtr przełączany w trzy pozycje: 0/75/125Hz oraz trzy-pozycyjny tłumik: 0/-10/-20dB czynią ten mikrofon bardzo elastycznym. Poza wokalnem mikrofon świetnie się sprawdza przy mowie, gitarach, basie, instrumentach dętych, smyczkach, fortepianie, perkusji.

SIGMA

Czułość mikrofonu oraz jego niskie szumy własne są świetnym rezultatem jak na mikrofon wstęgowy. Dzięki tym cechom mikrofon świetnie się nadaje do dźwięków o wysokich częstotliwościach. Sontronics SIGMA dostarczany jest w aluminiowej walizce wyłożonej suknem i z unikatowym uchwytem izolującym od zakłóceń ze statywu.

Sigma 2

SIGMA 2 został zaprojektowany od podstaw a jego ręczna produkcja odbywa się w centrali Sontronics. Do produkcji wykorzystano własne unikalne obwody, elektronikę wyprodukowaną w Britsh, w tym wysokiej jakości transformator (stworzony specjalnie na zamówienie w rodzinnym mieście Poole). O jakości świadczy precyzyjnie wykonana obudowa zewnętrzna precyzyjnie przycięta i formowana siatka ze stali nierdzewne.

Sontronics Solo

Solo ma bardzo wąską charakterystykę superkardioidalną, idealnie sprawdza się na wokalach, wzmacniaczach gitarowych i perkusji zarówno w studio jak i na scenie. Sontronics SOLO jest bardzo łatwy w konfiguracji i użyciu, niezależnie od tego, czy jesteś inżynierem dźwięku live, wokalistą z własnym PA czy gitarzystą nagrywającym wzmacniacze w domu.

490,00