Wyświetlanie 25–36 z 68 wyników
MCM-20.4 to unikalna konfiguracja, oferująca 16 kanałów wejściowych podzielonych na 2 podgrupy po 8 oraz 4 dodatkowe kanały połączone na stałe w pary stereo. Każdy przedni kanał wyposażony jest w możliwość obsługi parametrów PAN i FADER oraz zbalansowany INSERT i przycisk MUTE.
Equalizer HA-81A Heritage Audio jest zbudowany przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań produkcyjnych i projektowych, bez kompromisu wpływającego na jakość dźwięku.
MCM-32 to unikalna konfiguracja, oferująca 32 kanały wejściowe ułożone w 4 podgrupy po 8 kanałów. Każdy kanał wyposażony jest w możliwość obsługi parametrów PAN i FADER oraz zbalansowany INSERT i przyciski MUTE.
HA-609A ma całkowicie dyskretną konstrukcję klasy A i łącznie trzy transformatory Carnhill/St Ives na kanał. Dodanie trybu szybkiego ataku zarówno dla sekcji kompresora, jak i limitera, pozwala HA609A na ogromną elastyczność w obsłudze pojedynczych ścieżek, a także grup, w tym także tych służących do kompresji równoległej.
WesAudio _PROMETHEUS jest w pełni analogowym pasywnym korektorem w stylu pultec z headroomem +24dBu.
Stereo bus kompresor z zaawansowanym filtrowaniem sidechain i wbudowanymi możliwościami przetwarzania równoległego, z podziałem na stopień wyjściowy klasy A ’73, z którego słynie Heritage Audio.
Podwójny klasyczny preamp 1073 znany z serii 500 oraz modułów 80 z korektorami.
WesAudio SUPERCARRIER to rama dla 10 modułów w formacie serii 500.
TIMBRE to vari-mu kompresor w stylu STA-Level oparty na lampie 6386. Bardzo charakterne brzmienie oraz prosta obsługa to jego główne zalety. Timbre został wyposażony w filtr Sidechain, możliwość linkowania stereo, funkcję bypass oraz dodatkowy tryb pracy, TRIPLE.
WesAudio Beta76 to analogowy kompresor wyposażony w opcję wyboru trybu pracy modern lub vintage decydującym o układzie desymetryzacji sygnału wejściowego.
WesAudio _MIMAS to analogowy kompresor w stylu 1176 w formacie 500 z opcją sterowania cyfrowego z poziomu programu DAW poprzez wtyczkę VST/AAX. Oprócz standardowego trybu pracy kompresora mamy również tryb Saturation Mode, w którym potencjometry input i output działają zależnie od siebie.
WesAudio _DIONE to analogowy kompresor w stylu BusCompressor w formacie 500 z opcją sterowania cyfrowego z poziomu programu DAW poprzez wtyczkę VST/AAX. Oprócz standardowego trybu pracy kompresora mamy również tryb Saidchain oraz A/B.