praca
Aktualności

Praca w Audiotech

Praca w Audiotech

W związku z planowanym rocznym urlopem jednego z naszych pracowników, poszukujemy osoby na roczne zastępstwo na stanowisku Obsługa Klienta i Administracja Biura.

Zakres obowiązków:

  • obsługa systemu magazynowo-sprzedażowego oraz platformy b2b
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów firmy
  • udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów partnerów handlowych
  • przygotowywanie zestawień oraz miesięcznych raportów sprzedaży
  • wsparcie w realizacji projektów i akcji marketingowych (wystawy, szkolenia, warsztaty).

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność obsługi komputera oraz programów Microsoft Office
  • komunikatywność i łatwość poprawnego wyrażania się w mowie oraz w piśmie
  • rzetelność, dokładność i umiejętność wyszukiwania swoich błędów
  • dynamika w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy.
  • dobra współpraca w zespole
  • prawo jazdy kategorii B.
  • znajomość urządzeń z oferty Audiotech lub/i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • pracę w biurze w Warszawie w godz. 9.00-17.00
  • zatrudnienie na umowę o pracę na okres od 2/01/2020-31/12/2020
  • współpracę z fajnymi i ciekawymi ludźmi zarówno w biurze jak i z klientami firmy
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy biurowej
  • dostęp do sprzętu z oferty Audiotech oraz możliwość poszerzenia wiedzy z dziedziny sprzętu ProAudio, LIVE i broadcast
  • możliwość przedłużenia umowy na stanowisku w dziale handlowym lub mktg

Zgłoszenia, zawierające klauzulę dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy przesyłać na adres mailowy office@audiotechpro.pl.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.