Test WesAudio w Nebula Studio

Polacy nie gęsi, swój hardware mają… czy jakoś tak. Urządzenia polskiego WesAudio trafiły do Nebula Studio, gdzie Maciek Karbowski sprawdził jak sprawdzają się w praktyce ich kompresory i korektory formatu 500.

Dużym ułatwieniem w ich przypadku jest to, że każde z pokazanych w filmiku urządzeń można sterować zarówno z panelu przedniego, jak i… wtyczki w programie DAW! Dzięki temu nie ma problemu z recallem i swobodnie można przeskakiwać między sesjami jak przy pracy „w pudełku”.

Wszystkie cztery urządzenia zostały przetestowane i w poniższym filmie można zarówno zobaczyć jak pracują, ale przede wszystkim ich posłuchać.

Miłego oglądania!

WesAudio _DIONE to analogowy kompresor w stylu BusCompressor w formacie 500 z opcją sterowania cyfrowego z poziomu programu DAW poprzez wtyczkę VST/AAX. Oprócz standardowego trybu pracy kompresora mamy również tryb Saidchain oraz A/B.

Wes Audio _HYPERION to w pełni analogowe i parametryczne EQ z headroomem na poziomie +24dBu. Posiada wiele innowacyjnych rozwiązań, które wyróżniają go na tle innych procesorów na rynku.

WesAudio _MIMAS to analogowy kompresor w stylu 1176 w formacie 500 z opcją sterowania cyfrowego z poziomu programu DAW poprzez wtyczkę VST/AAX. Oprócz standardowego trybu pracy kompresora mamy również tryb Saturation Mode, w którym potencjometry input i output działają zależnie od siebie.

WesAudio _PROMETHEUS jest w pełni analogowym pasywnym korektorem w stylu pultec z headroomem +24dBu.

Najświeższe aktualności:

Bądź na bieżąco ze światem dźwięku.