Audiotech logo

Test WesAudio w Nebula Studio

Polacy nie gęsi, swój hardware mają… czy jakoś tak. Urządzenia polskiego WesAudio trafiły do Nebula Studio, gdzie Maciek Karbowski sprawdził jak sprawdzają się w praktyce ich kompresory i korektory formatu 500.

Dużym ułatwieniem w ich przypadku jest to, że każde z pokazanych w filmiku urządzeń można sterować zarówno z panelu przedniego, jak i… wtyczki w programie DAW! Dzięki temu nie ma problemu z recallem i swobodnie można przeskakiwać między sesjami jak przy pracy „w pudełku”.

Wszystkie cztery urządzenia zostały przetestowane i w poniższym filmie można zarówno zobaczyć jak pracują, ale przede wszystkim ich posłuchać.

Miłego oglądania!

WesAudio _DIONE to analogowy kompresor w stylu BusCompressor w formacie 500 z opcją sterowania cyfrowego z poziomu programu DAW poprzez wtyczkę VST/AAX. Oprócz standardowego trybu pracy kompresora mamy również tryb Saidchain oraz A/B.

Wes Audio _HYPERION to w pełni analogowe i parametryczne EQ z headroomem na poziomie +24dBu. Posiada wiele innowacyjnych rozwiązań, które wyróżniają go na tle innych procesorów na rynku.

WesAudio _MIMAS to analogowy kompresor w stylu 1176 w formacie 500 z opcją sterowania cyfrowego z poziomu programu DAW poprzez wtyczkę VST/AAX. Oprócz standardowego trybu pracy kompresora mamy również tryb Saturation Mode, w którym potencjometry input i output działają zależnie od siebie.

WesAudio _PROMETHEUS jest w pełni analogowym pasywnym korektorem w stylu pultec z headroomem +24dBu.

Najświeższe aktualności:

Bądź na bieżąco ze światem dźwięku.

Jeśli chcesz być na bieżąco z premierami, promocjami i najciekawszymi materiałami edukacyjnymi – zapisz się do naszego newslettera. Co miesiąc otrzymasz naszą selekcję recenzji, tutorialów i newsów ze świata audio!

Znajdź w audiotechpro.pl

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors