Audiotech logo

Bugatti wśród kompresorów – Heritage Audio Herchild 670 zrecenzowany w 0dB.pl

Klasyczne konstrukcje pro audio wracają na rynek z ogromnym impetem, ale jedną z najtrudniejszych do przywrócenia był używający kilkudziesięciu lamp i tranzystorów Fairchild. Tego zadania podjęło się hiszpańskie Heritage Audio, czego efektem była zeszłoroczna premiera Herchilda 660 i 670, czyli odpowiednio wersji monofonicznej i stereofonicznej kompresora.

Jedna z pierwszych w Polsce sztuk trafiła do testu dla Tomasza Wróblewskiego z 0dB.pl, który swoim profesjonalnym, rzeczowym okiem i uchem sprawdził jak brzmi i czy w tym całym lampowym szaleństwie jest faktycznie jakaś magia.

W długim (prawie 30-minutowym) filmie mamy trochę informacji o historii urządzenia, ale zdecydowana większość to tzw. „samo gęste”, czyli praktycznie porównanie brzmieniowe i sprawdzanie, co realizują kolejne elementy kompresora.

Jakie wrażenia? Jeśli taka postać jak Tomasz Wróblewski mówi, że nie odczuwał takiej satysfakcji z pracy z kompresorem, to można tylko pokiwać głową z uznaniem i uważnie słuchać. 0dB. Pe el.

Najświeższe aktualności:

Bądź na bieżąco ze światem dźwięku.

Jeśli chcesz być na bieżąco z premierami, promocjami i najciekawszymi materiałami edukacyjnymi – zapisz się do naszego newslettera. Co miesiąc otrzymasz naszą selekcję recenzji, tutorialów i newsów ze świata audio!

Znajdź w audiotechpro.pl

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Pokaż wszystkie wyniki

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors